photo | notes | from

Eurosonic/Noorderslag 2004
Eurosonic/Noorderslag 2005
Eurosonic/Noorderslag 2006


KEI-krant

U wilt hier een link?




gronical.nl fotoweblog

. . Goi dag op Gronical, ofwel moi! . .
Op alle items op deze site berust auteursrecht (c) '03 Mail Gronical

25.11.05

Omringd door debielen



Gisteren ontvingen we de post van ons oude adres, en daarbij zaten naast twee aanbiedingen van Het Parool (dat na 23 telemarketing-sessies er nog niet in geslaagd is een adreswijziging door te voeren in het systeem) een recensie-exemplaar van de debuutroman van Stefan Nieuwenhuis, met de welluidende titel Ik ben omringd door debielen en ik voel me goed. De envelop is precies een maand geleden op de bus gedaan, dus het wordt met terugwerkende kracht hoog tijd voor wat aandacht. Daarom vanaf vandaag op dit weblog op onregelmatige basis een recensie van het boek. Niet een recensie met een gewikt en gewogen, fair and balanced oordeel nadat we het uit hebben, zoals Gronical dat leerde van Michaƫl 'de boekendief' Zeeman, maar gewoon als we er aan toe zijn iets over het boek te zeggen. We beginnen zoals gebruikelijk met de omslag. Die ziet er puik uit, zoals u kunt zien. Vluchtig bladeren wijst uit dat de drukker zijn werk zo op het eerste gezicht prima heeft gedaan. Laat ik u alvast verwennen met een willekeurig citaat: "Het enige wat ik kan bedenken is dat ik wil dat Jan-Willem me met rust laat." Tsja, zou Martin Bril zeggen. Tsja.

geplaatst door Jan-Willem 14:31

 Link |
___________________________
Archief Home