photo | notes | from

Eurosonic/Noorderslag 2004
Eurosonic/Noorderslag 2005
Eurosonic/Noorderslag 2006


KEI-krant

U wilt hier een link?




gronical.nl fotoweblog

. . Goi dag op Gronical, ofwel moi! . .
Op alle items op deze site berust auteursrecht (c) '03 Mail Gronical

16.10.03

Windhoos

Gronical is een tijdje inactief geweest nadat het Windows 98 had behaagd mijn hele hardware in de soep te gooien. Hoe? Door de noodzakelijke ´critical´updates te installeren. Jawel! De enige toestand die kritiek was, was de mijne. Het is maar goed dat ik pas een dag later in de krant las dat Billie Boy in Den Haag was, anders was ik zeker op het aanbod van een bekende van mij ingegaan. Die wilde hem voor een tientje vermoorden. Voor dat geld huur je tegenwoordig nog geen werkstudent meer in, toch? Gronical staat kennelijk dus niet alleen in haar Wanhopige Windows Woede. En voor de mensen die zich nu afvragen waarom Gronical dan niet XP installeert: daarmee heeft Gronical vorig jaar al een week lang naar blauwe schermen gekeken. Kennelijk werkt mijn moederbord slecht samen met Windows, en eigenlijk kan ik daar niet eens echt boos over worden: elke tegenwerking tegen Microsoft is er eentje, nietwaar?

geplaatst door Jan-Willem 22:08

 Link |
___________________________
Archief Home