photo | notes | from

Eurosonic/Noorderslag 2004
Eurosonic/Noorderslag 2005
Eurosonic/Noorderslag 2006


KEI-krant

U wilt hier een link?




gronical.nl fotoweblog

. . Goi dag op Gronical, ofwel moi! . .
Op alle items op deze site berust auteursrecht (c) '03 Mail Gronical

10.10.03

Parafrase de Lausanne (CH)



Gisteravond in Vera zong de zanger van de zwitserse band Favez in hun toegift een liedje dat vrij vertaald als volgt gaat:

De vorige keer speelden wij hier met een andere zwitserse band,
die bestaat nu niet meer.
[gelach en gejuich]
ah, jullie zijn gemeen...
dat was de band van mijn broer
Echt waar...

De band van mijn broer had een t-shirt,
en daar stond een telefoonnummer op.
Geen verzonnen nummer, maar dat van
onze oude leraar Latijn: Roger
Roger is een grote boze oude man
Net met pensioen

Vorig jaar stonden we hier
En toen zag ik iemand met dat shirt
Dus ik vertelde hem van wie het nummer was
En dat het een echt nummer was

'Ok', zei hij. 'Dan bel ik even.'
En hij belde Roger tijdens ons concert
Roger werd kwaad, hoorde over het shirt,
en hij spande een rechtzaak tegen de band aan.
Hij eiste 200 duizend zwitserse franc (en dat is veel).
Hij won

Daarom is de band van mijn broer nu uit elkaar
Echt waar
Want als de band niet bestaat
Hoeven ze de boete niet te betalen...




geplaatst door Jan-Willem 03:56

 Link |
___________________________
Archief Home